Zadzwoń +48 889 167 990

Pomoc przy otwieraniu sklepu

Chciałbyś otworzyć swój sklep z odzieżą używaną? Nie wiesz jak zacząć?

Z przyjemnością pomożemy Ci we wszystkim. Otwórz sklep i zacznij zarabiać razem z nami.

Pomoc przy otwieraniu sklepu

Drogi kliencie, jeśli zastanawiasz się nad otworzeniem własnego butiku typu „second hand” i nie wiesz jak to zrobić, to świetnie trafiłeś. Swój nowy biznes możesz sfinansować samodzielnie lub skorzystać z dotacji, które oferuje Unia Europejska. Chętnie pomożemy Ci rozpocząć Twój biznes. Podzielimy się z Tobą zdobytym doświadczeniem, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas i pieniądze. Zapraszamy Cię do współpracy.

Przede wszystkim zapewniamy:

  • Bardzo dobrej jakości niesort
  • Możliwość wyboru towaru (bardzo ważne przy małym zapleczu)
  • Ciągłość dostaw
  • Aranżację wystroju lokalu
  • Fachową pomoc w wycenie towaru

Poniżej zamieściliśmy poradnik, dzięki któremu będziesz mógł się zorientować jakie przygotwania należy wykonać, aby otworzyć swój sklep z odzieżą używaną i odnieść powodzenie. Oczywiście we wszystkim chętnie Ci pomożemy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, napisz do nas lub zadzwoń. 

 

7 porad 

Jak otworzyć swój sklep z odzieżą używaną?

 

 

Wybór lokalizacji sklepu i wielkości sklepu 

Wybór lokalizacji sklepu jest szczególnie ważnym zagadnieniem. Chętnie Ci w tym pomożemy. Naszym zdaniem lokal musi być łatwo dostępny dla klientów i widoczny wśród innych sklepów. Warto go umiejscowić  tam, gdzie ludzie chodzą do pracy, w pobliżu skrzyżowań czy przystanków komunikacji miejskiej lub w pobliżu dużych i znanych sklepów np. spożywczych.

Wielkość sklepu nie ma znaczenia pod warunkiem, ze jest on odpowiednio zatowarowany i urządzony. Nawet mały elegancki sklepik z używaną odzieżą przyciągnie rzeszę klientów.

 

Wybór formy sprzedaży – Towar na wagę czy towar wyceniony?

Bardzo dobrej jakości niesort – Sprzedaż towaru na wagę jest korzystna w sklepach o małej powierzchni lub znajdujących się w niewielkich miejscowościach.

Możliwość wyboru towaru (bardzo ważne przy małym zapleczu) / Fachową pomoc w wycenie towaru – Oferta korzystna dla sklepów działających w formie butików. Każda rzecz powinna być wyceniona i zawieszona na wieszaku/ ułożona na półce. Wybór tej formy wymaga od właściciela większego nakładu czasu pracy, ale przekłada się on na większe zyski.

 

Wybór strategii sprzedaży – Kiedy przeceny, a kiedy nowe dostawy?

Ciągłość dostaw – By pomóc klientowi w dokonaniu zakupu ważna jest poinformowanie go o wyprzedażach towaru i dostawie nowego towary. Pomagamy opracować strategię sprzedaży w oparciu o swoje doświadczenie.

 

Wybór wyposażenia  – Nowe meble czy rynek wtórny?

Aranżację wystroju lokalu – Najbardziej estetycznym rozwiązaniem są systemy rurowo-kulkowe, które sprawiają, że wnętrza sklepów są przestronne i eleganckim. Warto zakupić również kilka stojaków, kosze, wieszaki i ladę. Wyposażenie nie musi być nowe. Pomagamy w aranżacji lokalu biorąc pod uwagę jego wielkość oraz asortyment.

 

Wybór reklamy zewnętrznej  – Jakie logo, baner?

Reklama zewnętrzna jest bardzo ważna. Powinna być widoczna i atrakcyjna. Pomaga klientowi znaleźć sklep i przyciąga jego uwagę. Warto zainwestować w ciekawe logo i hasło, które zapadnie klientom w pamięci. Zamiast słów „tania odzież” lepiej użyć „odzież ekskluzywna”

 

Wybór towaru – Niesort, sort, cream czy outlet?

Ilość towaru zależy od powierzchni sklepu. Szacuje się, że na sklep o powierzchni około 30m2 powinno się zakupić  ok. 150-200kg odzieży sortowanej na otwarcie sklepu  oraz zapewnić cotygodniowe dostawy w wielkości 20-50kg.

Odzież sortowana jest towarem o wysokiej jakości, bez brudnych czy uszkodzonych egzemplarzy. Dzieli się na damską, męską i dziecięcą (każdy typ można zamówić zgodnie z własnymi potrzebami). W lokalu o niewielkiej powierzchni, gdzie nie ma miejsca na kosze, sprawdzi się idealnie. Najlepiej sprzedawać ją wycenioną i porozwieszaną na wieszakach. W butikach warto zainwestować w odzież typu cream.

Odzież niesortowana to taka, w której mogą być sztuki brudne czy uszkodzone. Nie ma też pewności ile % będą one stanowiły z całej dostawy. Właściciel musi poświecić więcej czasu na osobiste przesortowanie dostawy i odrzucenie towaru do utylizacji. Jest to oferta korzystana przy sprzedaży na wagę.

Outlet to odzież z metkami. Istnieje jednak ryzyko, że mimo towaru zananych marek nie będzie na nie popytu, bo np. wyszły one już z mody.

 

Wybór towaru – Odzież damska, męska czy dziecięca?

Sklepu z używaną odzieżą najczęściej odwiedzają kobiety i osoby młode, dlatego wybierając towar warto o tym pamiętać. Kobiety bardzo często szukają również ubranek dla dzieci czy partnerów.

 

Twój sukces jest naszym sukcesem!

Zadzwoń do nas +48 889 167 990

Przykładowe zdjęcia jednego ze sklepów, który pomogliśmy otworzyć.

 

Zadzwoń